wtorek, 24 września 2013

Sowia Poczta


Witajcie, kochani Czytelnicy! :). Pewnie liczyliście na nowy rozdział, ale niestety - to tylko ja chcę Was poinformować, że nie wiem, kiedy on się pojawi. Ostatnio nie mam w ogóle czasu, aby choćby włączyć laptopa, bo to jakieś przygotowania do konkursów albo co innego. Pewnie narobiło się mi zaległości na Waszych blogach i nie mogę obecać, że nadrobię je w ciągu tygodnia, czy dwóch. Z pewnością 3/4 z Was ma ten sam problem :). W każdym razie, rozdział tak pi razy oko, powinien pojawić się w pierwszym tygodniu października.

Pozdrawiam! 

4 komentarze:

  1. Będę czekać niecierpliwie gdyż lubię Twoje opowiadanie;)
    Mam nadzieję, że szybko uporasz się ze swoimi sprawami i pojawisz się u nas.
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na NN;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyszłam pełna nadziei na nowy rozdział, a tu proszę. Ledwo zaczęłam czytać, już się wstrzymywać muszę. Ale, wiadomo, życie ważniejsze, więc życzę powodzenia z przygotowaniami do wspomnianych konkursów i czekam grzecznie na nowy rozdział, o.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekać z niecierpliwością! :*

    OdpowiedzUsuń